හිතවත් Dialog TV පාරිභෝගිකය, අප විසින් සැලසුම් කළ පද්ධති upgrade කිරීමක්, නොවැම්බර් මස 25 වන දින අලුයම 12:30 සිට පෙ.ව. 5:30 දක්වා සිදුවන බව කරුණාවෙන් සලකන්න. එම කාල සීමාව තුළ අපගේ සේවාවන් වෙත පිවිසීම තාවකාලිකව අවහිර වේ. මේ හේතුවෙන් ඔබට සිදුවන අපහසුතාවයට අපගේ කණගාටුව පළ කරන අතර, ඔබ විසින් ලබාදෙන සහයෝගය අපි අගය කරන්නෙමු.
බිල් ගෙවීමට සහ රිලෝඩ් සඳහා
බිල් ගෙවීමට සහ රිලෝඩ් සඳහා
බිල් ගෙවීමට සහ රිලෝඩ් සඳහා
අන්තර්ජාලයෙන් ඇණවුම් කිරීමේදී
විශේෂ දීමනා ලබා ගන්න
ඔබේ ඩයලොග් සම්බන්ධතාවය Activate කරන්න!
ඔබගේ අලෙවිසැලෙන් මිලදී ගත් ඩයලොග් සම්බන්ධතාව Activate කරන්න.

ඕනෑම වේලාවක ඔබේ ඇණවුම ට්රැක් කරන්න.
ඇණවුම ඔබ වෙත ලැබීම දක්වා සියලුම location පිළිබඳව යාවත්කාලීනව සිටින්න.
Dear Customer, please note that the severe weather conditions may cause a delay in deliveries as we work to ensure safety for everyone involved. We sincerely appreciate your understanding and patience during this time.
තවත් Data හෝ Voice එක් කරන්න
ඔබේ මොබයිල් හෝ Home Broadband සඳහා තවත් Data හෝ Voice එක් කරන්න.


True to our vision of “Empowering & Enriching Sri Lankan Lives”
Dialog is working in your communities, supporting Sri Lankans in all their endeavours
What our customers say…
Here’s what our customers say about the service we provide them
News and Announcements
අපගේ විසඳුම්
අපගේ ඩිජිටල් විසඳුම් සමඟ දිනපතාම පියවරක් ඉදිරියෙන් ඉන්න














